Subject: Kiire Palve: Tundliku Juhtimisaruande Eemaldamine Avalikust Ligipääsust / Urgent Request: Removal of Sensitive Management Report from Public Access
From: "AM" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Tue, 2 Jul 2024 19:41:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Kellele see võib puudutada,

Kirjutan, et teavitada teid kiireloomulisest küsimusest, mis puudutab minu 
Eesti ettevõtte Megarevelis Group OU (registrikood 16569630) hiljutist 
juhtimisaruande esitamisega seotud probleemi. Olen noor ettevõtja ja see on 
minu esimene ettevõtmine Eestis. Minu vähese kogemuse ja Eesti protseduuride 
tundmatuse tõttu laadisin ekslikult üles juhtimisaruande, arvates, et see 
oli mõeldud ainult maksuhaldurile ja meie audiitorile, mitte avalikuks 
juurdepääsuks.

Aruanne sisaldab tundlikku teavet, nagu üksikasjalikud strateegiaplaanid ja 
kliendiandmed. Selle avalik kättesaadavus võib tõsiselt ohustada meie 
ettevõtte tegevust ja konkurentsipositsiooni. See viga oli täiesti tahtmatu 
ja tulenes minu valesti arusaamisest õigetest protseduuridest.

Palun viivitamatult eemaldada see juhtimisaruanne avalikust juurdepääsust, 
et leevendada võimalikke kahjusid meie ettevõttele. See taotlus puudutab 
ainult juhtimisaruannet. Aastaaruanne, sealhulgas kõik finantsandmed, on 
täpne ja ei vaja muudatusi ega eemaldamist.

Olen juba pöördunud Registrite ja Infosüsteemide Keskuse ja Registriosakond 
poole, kuid nad teavitasid mind, et seaduse järgi ei saa nad aruannet 
kustutada. Nad ütlesid, et ajaloolised andmed peavad jääma kättesaadavaks 
ning ainus võimalus oli aruande uuesti esitamine. Kuid nad soovitasid mul 
pöörduda Justiitsministeeriumi poole, kellel on õigus teha erandeid 
reeglitest ja aidata selles küsimuses.

Näiteks, kui ekslikult oleks üles laaditud aruanne, mis sisaldab solvavat 
keelt või sobimatut sisu, usun, et see eemaldataks kiiresti vaatamata 
ajalooliste andmete säilitamise poliitikale. Samamoodi taotlen ekslikult 
üles laetud aruande eemaldamist, et vältida olulisi maine- ja 
konkurentsiriske. Olen valmis õige aruande kohe pärast vale eemaldamist üles 
laadima.

Vabandan võimalike ebamugavuste pärast ja hindan väga teie kiiret tähelepanu 
sellele küsimusele. Teie mõistmine ja abi tundliku dokumendi asendamisel 
sobivama versiooniga oleks väga teretulnud.

Tänan teid mõistmise ja koostöö eest.

Lugupidamisega,

ENGLISH VERSION:

To whom it may concern,

I am writing to address an urgent matter concerning the recent submission of 
the Management Report from my Estonian company Megarevelis Group OU, 
registration number 16569630. I am a young entrepreneur and this is my first 
business venture in Estonia. Due to my lack of experience and unfamiliarity 
with Estonian procedures, I mistakenly uploaded a Management Report, 
believing it was intended solely for tax authorities and our auditor, not 
for public access.

The report includes sensitive information such as detailed strategic plans 
and client data. Its public exposure could severely jeopardize our company’s 
operations and competitive position. This mistake was entirely unintentional 
and due to my misunderstanding of the proper procedures.

I urgently request the immediate removal of this Management Report from 
public access to mitigate any potential harm to my company. This request is 
solely for the Management Report. The Annual Accounting Report, including 
all financial data, is accurate and does not require any changes or removal.

I have already contacted the Centre of Registers and Information Systems and 
the Registriosakond, but they informed me that according to the law, they 
cannot delete the report. They mentioned that historical data must remain 
accessible, and the only option was to resubmit the report. However, they 
advised me to contact the Ministry of Justice, which has the authority to 
make exceptions to the rules and assist in this matter.

To illustrate, if a report containing offensive language or inappropriate 
content had been mistakenly uploaded, I trust it would be removed promptly 
despite the historical data preservation policy. Similarly, I request the 
removal of the erroneously uploaded report to prevent significant 
reputational and competitive risks. I am prepared to upload the correct 
report immediately after the erroneous one is deleted.

I apologize for any inconvenience this may cause and sincerely appreciate 
your prompt attention to this matter. Your understanding and assistance in 
replacing the sensitive document with a more suitable version would be 
greatly appreciated.

Thank you for your understanding and cooperation.

Sincerely,

Andrius Malinauskas
Shareholder
Megarevelis Group OU
+370 685 87855
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]